Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"The women speak."

Vertaling:De vrouwen spreken.

0
3 jaar gelden

2 opmerkingen


DaniqueAlberts

Hoezo is dit meervoud? In het Nederlands?

0
Reageer3 jaar gelden

Lenkvist
Lenkvist

De Engelse zin is ook in het meervoud.

  • The woman speaks (de vrouw spreekt)
  • The women speak (de vrouwen speken)

Het is dus belangrijk om op de spelling van het zelfstandig naamwoord en het werkwoord te letten. De uitspraak is ook anders aangezien "woman" met "woem" begint en "women" met "wim".

1
Reageer3 jaar gelden