Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Biz yolculuğa devam etmek istiyoruz."

Çeviri:We want to continue the journey.

3 yıl önce

6 Yorum


Morchaint

"Go on" continue nun eş anlamlısı değil mi??

3 yıl önce

bu11

keep going kullanılamaz mı?

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"We want to keep going the journey." olmaz maalesef

3 yıl önce

DilaraHayt

Travel neden olmuyor

1 yıl önce

mehtabonullahi

Travel daha çok sayahat etmek manasında kullanılır. Daha geniş araziler yani. Ama yolculuk manasında journey çoğu zaman kullanılır. Travelin daha küçük tipi sanki. Sadece bi yerlere gitmek

11 ay önce

Opethian
Opethian

ne gerizekalı çeviriler yapıyorsunuz arkadaşım. kabul etmiyor bir türlü. adam gibi yapacaksınız yapın yapmayacaksınız da...

We want to go on the journey dedim kabul etmedi.

2 yıl önce