1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "My clothes, my shoes, my dre…

"My clothes, my shoes, my dresses"

Traducere:Hainele mele, pantofii mei, rochiile mele

November 1, 2014

7 comentarii


BeniaminSzabo

Shoes se poate traduce si ca "papucii". Nu?


fantomitzah

Nu, ”slippers” = ”papuci”.


Dan.C.Lungescu

„Clothes” (la plural) înseamnă și „îmbrăcăminte”, „vestimentație”, nu doar „haine”.


Duonuts

Am mai avut aceasta prop. de tradus si scria ca traducerea corecta e papuci si cand am ajuns aiai scrie ca nu e bine :))


Lavinia11528

Hoooo, da ce ii aici?


Andrei23100

voi sunteti prosti?


Florentina873681

Cred ca sunt probleme cu reteaua.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.