"It is strawberry season."

Traducere:Este sezonul căpşunelor.

November 1, 2014

7 comentarii
Această discuție este blocată.


Amad000

Ar fi fost corecta si forma: It is the season of the strawberries.?


emma95275

Da cum iti poti pune poza de profil


AlinaPopes20

Apesi pe creionasul de sus unde ar trebui sa fie poza ta de profil si iti da sa alegi intre pozele tale sau sa faci o poza


carmen71591

Capsunilor este si acesta corect


iulianstim

Pluralul la căpșună este căpșuni,


iulianstim

Pluralul la căpșună este căpșuni, nu căpșune, vedeți in dex.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.