"The project was a failure."

Fordítás:A projekt kudarc volt.

November 1, 2014

9 hozzászólás


Bogoj

a projekt kudarcot vallott - nem fogadta el

January 21, 2015

csuporka24

A "tévedés" vajon miért hibás válasz..?

November 1, 2014

M21-

A projekt volt egy kudarc. Ezt sem fogadta el.

December 27, 2014

akiralyb

A project programot is jelent, a kor miért nem fogadta el a válaszom? "a program egy kudarc volt"

January 8, 2015

emgepe

A project tervet is jelent, miért helytelen a "Terv kudarc volt" fordítás?

April 15, 2016

lampal

Projekt helyett a terv - et miert nem fogadta el? Mar magyarul sem tudok ???

November 3, 2016

Katinka0913

Miért nem fogadja el, hogy a projekt kudarcba fulladt? Magyarul soha nem hallottam úgy hogy a projekt kudarc volt. Max azt, hogy hibás volt, vagy kudarcot vallott. Ha nekem minden béna szófordulatot tudnom kell az angolban, akkor kicsit megerőltethetnék magukat az én nyelvemen is.

March 25, 2017

Sztankay54

A közgazdász ezt úgy is mondhatná, hogy a projekt hiba volt ,és persze a hibákból tanulunk.

October 31, 2017

Janos2015

A projekt egy hiba volt. Ez sem jó?

April 29, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.