1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We also eat the root."

"We also eat the root."

Çeviri:Biz kökü de yeriz.

November 1, 2014

15 Yorum


YKSELZMEN

"Biz kökleri de yeriz" ile "biz de kökleri yeriz" farklı anlamlar değil mi? Her ikisi de doğru cevap olarak verilmiş.

February 18, 2015

ufukgenctu

Biz de kökü yeriz yazdım kabul etti. Ama biz kökü de yeriz diye bir baska tercume var dedi. İkisi farklı anlamlar. Hangisi doğru karar veremedim.

April 3, 2015

ugursahiner

biz ayrca kökü yeriz doğru olmalı de dahi anlamında kullanmak zorunda değiliz

November 30, 2014

Hey_Jo

"biz köklerini de yeriz" çevirisinin Türkçe çevirisine uygun olduğunu düşünüyorum. Genel kullanımda tekil çoğul farkı gözetmeksizin kullanılır. Yanlış mı düşünüyorum...

November 1, 2014

Selcen_Ozturk

"köklerini" dediğinizde bir şeyin kökleri manasına gelir (its roots gibi). burada ise bir sahiplik belirtilmemiş

November 1, 2014

hasansemerkand

Also genel olarak fiilden önce gelir. Bu nedenle "We eat also the root" kullanımı yanlış olur. Doğru olan bu örnekteki şekli ile "also eat" kullanımıdır. Also ile aynı anlamlarda kullanılan as well ile too ise genel olarak cümle sonunda kullanılır.

February 26, 2017

sauerkrautpie

We also derken Ayrıca kökü de yeriz gibi cevapların doğru kabul edilmesi gerekli.

May 24, 2017

ALTAIR23912

"Biz kökünü de yeriz" dedim ve kabul etmedi. orada "the root" olduğu için "kökünü" şeklinde olması gerekmezmiydi?

April 28, 2019

cerenerlule

the olduğu için kökÜ oluyor. kökünü dediğinizde sahiplik anlamı taşıyor. Kimin veya neyin kökünü? Bunun cümlede bir karşılığı olmadığı için "kökünü" doğru kabul edilmiyor

October 19, 2019

striker795079

Bazen algılamıyor

May 14, 2019

mehmet763191

Olayin yanlis oldugu belli

June 15, 2019

mehmet763191

İki cumle cok farkli birbirinden

June 15, 2019

Anl870711

We eat also the root 'da kabul ediliyor bilginize..

July 1, 2019

serkan.bay1

cümlenin doğru sıralaması neden böyle değil we eat also the root

July 20, 2019

TCBahtiyar1

Doğru cevaba yanlış çıktı

October 12, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.