"Herbata z mlekiem"

Tłumaczenie:Tea with milk

4 lata temu

8 komentarzy


Mirek123770

Bawarka

1 rok temu

Maciek88...

Forma z użyciem przyimka of jest błędna? "tea of milk"

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Tak, niestety takie sformułowanie nie ma sensu.

4 lata temu

RadekWinie

Czemu ?

3 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Ponieważ oznaczałoby to herbata z mleka.

3 lata temu

RYB-nik6

A co z from?

1 rok temu

Zuzia926878

Bo from to znaczy:skąd i od

1 rok temu

korkaca87

Dlaczego nie from?

3 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.