1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He has a little dog."

"He has a little dog."

Çeviri:Onun küçük bir köpeği var.

November 1, 2014

8 Yorum


mslmoglu

Onun bir küçük köpeği var neden olmadı


gnrdn

onun küçük köpeği var neden kabul edilmiyor?


LordOfEnglish58

oradaki 'a' bir anlamına geliyor ve o biri yazmadığımızda bazılarında kabul ediyor


gnrdn

Teşekkürler. aslında cevap yanlış değil ama sırf 'a' eki yüzünden gramer gereği belirtmemiz gerekiyor sanırım


Ragp355435

He has a little duck :)


AleynaERCAN

He has little dog yazdım . Kabul etmedi . A harfi olmasa ne olacak ki ???


karadavut6

Küçük köpekle, -küçük bir köpek- arasındaki fark nedir acaba .... Ne ilginç


BurhanBilg2

A little birazcık anlamında da kullanılmaz mı?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.