A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"What is popular?"

Fordítás:Mi népszerű?

3 éve

5 hozzászólás


EvaRadanyi

What az azt is jelenti, hogy milyen, ebben a kérdő mondatban is megfelel, hogy: milyen népszerű?

3 éve

gravitydrummer

Nem, ebben a mondatban nem jelentheti azt a "what", hogy "milyen". A "milyen népszerű?" úgy lenne, hogy "how popular?"

Az viszont szerintem jó fordítás lenne - amit nekem nem fogadott el - hogy "Mi számít népszerűnek?"

3 éve

tigrisgyerek

Szerintem elég magyartalan

3 éve

Swirn

Mi közkedvelt? Ezt nem fogadta el sajnos.

1 éve

Zoe12292

A válaszom "mi népszerű" volt. Miért nem jó?

7 hónapja