"That is why they appear in a different color."

Vertaling:Dat is waarom zij in een andere kleur voorkomen.

4 jaar gelden

3 opmerkingen


HenkVanEs

that is why ,daarom

3 jaar gelden

OcampoP

Dat is omdat zij in een andere kleur voorkomen. ( waarom niet)

4 jaar gelden

Lenkvist
Lenkvist

"Dat is waarom zij in een andere kleur voorkomen"

Hier is "dat" de reden waarom ze in een andere kleur voorkomen.

"Dat is omdat zij in een andere kleur voorkomen"

Hier is "zij komen in een andere kleur voor" de reden waarom "dat" zo is.

4 jaar gelden
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.