Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"That is why they appear in a different color."

Vertaling:Dat is waarom zij in een andere kleur voorkomen.

0
3 jaar gelden

3 opmerkingen


HenkVanEs

that is why ,daarom

1
Reageer3 jaar gelden

OcampoP

Dat is omdat zij in een andere kleur voorkomen. ( waarom niet)

0
Reageer3 jaar gelden

Lenkvist
Lenkvist

"Dat is waarom zij in een andere kleur voorkomen"

Hier is "dat" de reden waarom ze in een andere kleur voorkomen.

"Dat is omdat zij in een andere kleur voorkomen"

Hier is "zij komen in een andere kleur voor" de reden waarom "dat" zo is.

0
Reageer3 jaar gelden