1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "The men drink the water."

"The men drink the water."

Переклад:Ці чоловіки п'ють цю воду.

November 1, 2014

5 коментарів


Bogorodichenko

man i men чується однаково, контексту немає, не зрозуміло однину чи множину від тебе хочуть


t.en.uk.0

Подивіться уважно на дієслово. В аудіо чути -s ? ;)


Bogorodichenko

Але ж "чоловік" у множині англійською в кінці немає "s", тому її не чути :)


SergioRuido

Я про дієслово. Якби була однина - було б "drinks".


Bogorodichenko

Дякую! Я заплуталась, а Ви мене розплутали:)

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.