Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O kitabı sunar."

Çeviri:She presents the book.

3 yıl önce

7 Yorum


cerkesomer

Offer olmuyor mu

3 yıl önce

disaster61

"it presents the book " nasıl doğru cevaplar arasında olabilir ? "it" insan dışı varlıklar için kullanılmıyor mu ?

3 yıl önce

Viforvendetta

Cinsiyetini bilmediğimiz zaman "it" kullanabiliriz.

3 yıl önce

erkantaylan

ve ayrıca günümüz makineleri de bir şeyleri sunacak kapasiteye sahip gayette kullanılabilir bence.

3 yıl önce

EmirDokuma

Ben shows yazdim kabul etmedi

3 yıl önce

quatrodinar

he tenders the book yazdım ancak kabul etmedi kelimelere karşı aşırı bir zaafiyetimi var ?

2 yıl önce

Bisnev99

introduce'de sunmak anlamını karşılamaz mı?

10 ay önce