Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"On iki teklif et."

Çeviri:Offer twelve.

3 yıl önce

23 Yorum


goksel777

Sacma bir cumle olmus biraz daha cumleyi uzatip mantikli bir cumle kurulabilirdi

3 yıl önce

Birsepetbulut

Hayır, gayet mantıklı bir cümle.

2 ay önce

calledcold

propose twelve neden kabul edilmiyor

3 yıl önce

uurnut

Cümle yeterince mantıklı değil!

2 yıl önce

sinirsey

Offer ne demek ki

3 yıl önce

Viforvendetta

"teklif et"

3 yıl önce

birsenoz

O zaman teklif sayisi olur yani on iki adet teklif

3 yıl önce

huseyin2014

Twelve offer neden dogru degil

3 yıl önce

aras161616

O zaman anlam "12 teklif eder" şeklinde olurdu (teklifi yapan 12'nin kendisi).

2 yıl önce

ErincUtku

Subject verb object sırasına uygun değil

3 yıl önce

tucedemir

you offer twelve de olur neden olmasın ki

3 yıl önce

tolga.gok13

you offer twelve de geniş zaman olarak kullanılıyor ve sen 12 teklif edersin gbi bir anlam çıkıyor burada 12 teklif et emir gibi bir anlam var

3 yıl önce

dolumay2005

Alnen bende öyle yaptım

1 yıl önce

tolga.gok13

offer twelve you neden olmuyor? 12 teklif et derken kişi olarak bize söylüyor yani söyleyen kişi sen demiş oluyor. fakat kişi belirtilmemiş sanki ortaya söylemiş de kim anlarsa anlasın der gibi olmuş.

3 yıl önce

nur203638

Emir cümlelerinde kisi belirtilmez fiil ve nesne vardır kural böyle

3 yıl önce

ErcanGLER2

Peki bir kişiyle konuşurken 3. bir kişiye emir gönderirsek nasıl yapıcaz. Ya da senin dediğinden karşındaki insana emir verirken özne kullanılmaz diye mi anlamalıyım.

10 ay önce

incikin_
incikin_

Aynen öyle, karşımızdakine emir verirken, (özellikle o kişiyi vurgulamak istediğimiz durum hariç) özne kullanmıyoruz. Örneğin:

"Tell me the truth!" (= Bana doğruyu söyle!)
"Clean your room!" (= Odanı temizle!)

Üçüncü bir kişiye emir verirken bu kullanıma hiç rastlamadım. Farklı dilbilgisi yapılardan (örneğin subjunctive veya modals) yararlanabiliriz.

Örneğin:

I suggests that Barbara take the exam. SUBJUNCTIVE
(=Barbara'nın sınava girmesini öneririm.)

Barbara will take the exam! MODAL
(=Barbara sınava girecek!)

10 ay önce

drkshns73

suggest twelve?

2 yıl önce

Erenkse2

Teklif etmek fiilinin asıl karşılığı propose'dir. yani yapacağınız çeviriyi....

2 yıl önce

ramazan785137

Offer aynı zamanda ikram etmek anlamına da gelir

1 yıl önce

OmerHaciog1

Offer twelve! " şöyle sonuna da ünlem tamamdır

1 yıl önce

ingilizcem9

Do offer twelfe yanlışmı olur

6 ay önce

alevkalender

make twelve offer to him daha mantıklı bence

5 ay önce