Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"You have a cellphone."

Tłumaczenie:Macie telefon.

3 lata temu

15 komentarzy


RadekKubia

rozpoznawanie rozmowy za chiny nie rozpoznaje słowa cellphone pokazuje na zielono, a za chwilę cofa i nie uznaje

3 lata temu

DawidDanie2

Co za irytujące dziadostwo - 60ta próba wypowiedzenia "cellphone" takze zakończona porażką.

2 lata temu

Starkot_t

Mobile i cell oznacza to samo (mobilny i komórkowy)

3 lata temu

olaaa121200

Są 4 formy telefonu mobile phone, phone ,telephone i cellphone Ja na przykład najczęściej używam phone

2 lata temu

Swagga_aga530
Swagga_aga530

Telephone to jest tylko ten stacjonarny ;)

1 rok temu

Huba007km

powinno byc mobile phone

3 lata temu

olaaa121200

Może być i tak i taak

2 lata temu

MarchEwkaa1

Cellphone to telefon komórkowy a nie telefon

2 lata temu

DawidGrzel1

Jest to na tyle nowe słowo, że ciągle jeszcze żyje. W PL najczęściej oznacza telefon komórkowy lub komórkę. Ale niedługo niedobitki stacjonarnych telefonów zostaną wyłączone i nasze dzieci lub wnuki tylko będą znały słowo komórka. W angielskim podobnie był cellular phone, cellphone a jest mobile phone czy mobile.

1 rok temu

chce_polski
chce_polski

Gdzie jest słowo "komorka?"

2 lata temu

makamo3

Nie rozpoznaje słowa cellphone, mimo różnego sposobu wypowiadania

2 lata temu

MadziaPompa

Przecież telefon pisze się tellephone a u mnie pisze się iPhone. Ale to i tak nie ma znaczenia, bo w moim pokoju są dwa książki angielskiego i ja patrzę na nie i dlatego wszystko wiem z Duolingo.

Wiem też że book to książka, dog to pies, cat to kot (albo cet), table to stół albo biurko, ale chyba desk to biurko i tak dalej.

4 miesiące temu

Emilka197554

Pierwszy raz spotkałam się z tym tłumaczeniem

11 miesięcy temu

KrzysztofG260467

To nie powinno być " ty masz telefon?"

7 miesięcy temu

Micha275858

Serio takie łatwe

6 miesięcy temu