1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Ce construia unchiul tău ?"

"Ce construia unchiul tău ?"

Traducere:What was your uncle building?

November 2, 2014

18 comentarii


DanielScri

What was building your uncle?-e gresit???


SorinLungan

What did your uncle build ? - de ce nu merge si aceasta varianta ?


andreeafil

Cred ca propozitia ta se traduce : Ce a construit unchiul tau? Construia e o actiune in desfasurare, inca nu terminase constructia in momentul vorbirii


IonIeseanu

Nu inteleg cum s-a format


sebastianmolin

Pai daca te uiti la propozitie, scrie "Ce construia unchiul tau?"

"Ce" se traduce "What"

"Construia" e in trecut, deci spui "was...........building"

"Unchiul tau" se traduce "your uncle."


SumanNegru

Exact, de ce este aceasta varianta gresita? What did you uncle build?


AlexRoman15

Pentru că ce ai spus tu se traduce: "ce a contruit unchiul tău" nu "ce construia unchiul tău"


Valentin573071

"What your uncle built"cred ca e mai aproape de adevar


Carlos-Cri

"What was building your uncle" de ce este gresita?!


eve322203

Ce timp se foloseste?


clara358774

de ce se conjuga neaparat cu 'was'?de ce nu 'building'singur?


elena405563

Parerea mea ca s-a folosit past continous, fiind o actiune in desfasurare in trecut ( Ce construia unchiul tau ?(cand am trecut pe acolo .) Acest timp se formeaza cu verbul to be was/were(forma a 2-a si terminatia ing a verbului de conjugat


DenisIones3

What was your uncle building is the same answer


Gabijugi371

Băi frate,cum dracu s-a ajuns la așa exerciții? E deja prea mult,eu ies de aici.M-am săturat de greșelile si tampeniile lor. Intru sa învăț si de peste 2 luni ma enervez,scriu sa indrepte greselile si sa bage variante corecte si ei nimic. Mai vor sa si le recomand site-ul. Nu-l mai recomand. Mai bine pe youtube.


DANIEL361292

Întrebarea e anostă în traducere

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.