1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "What is his age?"

"What is his age?"

Çeviri:Onun yaşı kaç?

November 2, 2014

17 Yorum


mhmtkn66

How many his age? Olmazmi


Nejatzer

Onun yaşi ne kadar anlamina geliyor


KAMERNUR

O NE YAŞTA OLMAZ MI


MeteUlku

Türkçe'de "O ne yaşta?" dendiğine ilk defa rastladım.


Utku619140

Yani, helal be benimle aynı düşünen tek biri var be.


glerate2

Bence olur ama bazen böyle yapıyor "the" eksik olsa kabul etmiyo


omertufan0

o kaç yaşında anlamına gelir çükü İngilizce fiil tümleç ve özne şeklinde cümle yapısı kurulur


Utku619140

O hangi yaşta olur bir kere.


EmineNurGs

Türkçesi yaşı kaç ise o what ın orda işi ne?????


reyyanipek

kibarlık için yaşınız yazdım yaşın kaç olarak yanlış dedin çok şaçma kibarlık ifadesi olarak çevirdim


YiitTuran1

Age 'çağ' anlamında değil midir? "How old is he?" denmez mi?


Sema11964

How old is he degil mi ya dogrusu


NuviVine

How old is his? Olmazmı?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.