1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Did something happen?"

"Did something happen?"

Çeviri:Bir şey mi oldu?

November 2, 2014

6 Yorum


UurIldrkay

ben rizeli gibi cvp verdim (bir şey oldu mi) kabul etti


YkselAYDIN2

Kabul etti ama yazım hatası var da dedi :)


JacobBendi1

some ile olan sozler sorularda kullanilir mi?


inlovetomere

Bir sey oldu mu ve bir sey mi oldu nun anlami farkli onlara gore burda bir sey mi oldu demelisiniz


Sonbitkimicizesi

Beni takip edin çünkü ben de sizi takip edecegim

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.