1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I need two applications."

"I need two applications."

Çeviri:Benim iki uygulamaya ihtiyacım var.

November 2, 2014

14 Yorum


DavutKARA

application , başvuru forma anlamına da geliyor. Bence burda iki uygulmaya ihtiyacım var dan çok İki başvuru formuna ihtyacım var denmek istenmiş.

December 29, 2014

MehmetAkif172861

tane yazdım kabul etmedi yaa

February 15, 2015

gul-fidan

bana iki uygulama lazım neden olmuyor

February 5, 2015

son.sav

Ben raporladım

May 16, 2015

Perdesizbass

benim iki tane uygulamaya ihtiyacım var?

February 1, 2015

tugrultosun

" iki uygulamaya ihtiyaç duyarım" neden kabul edilmedi acaba

November 2, 2014

tanjantalfa

İKİ UYGULAMAYA İHTİYACIM VAR.KABUL EDİLMEDİ.İLLA "BENİM İKİ UYGULAMAYA İHTİYACIM VAR " İSTİYOR.OYSA TÜRKÇEDE GİZLİ ÖZNE VAR İHTİYACIM ZATEN BENİM KELİMESİNİ DE KAPSAR.

October 27, 2016

Erdalst1

Aplikasyon kelimesi turkcede kullanilmiyor mu? Benim iki tane aplikasyona ihtiyacım var. Cumlesini kabul etmedi.

November 28, 2015

tanjantalfa

AYNI CÜMLEYİ KABUL ETMEDİ.

October 27, 2016

MderrisHas

Tane derken yani bizde tane buğday nohut pirinç gibi maddelerde veya elimize alıp sayacağımız elma armut vb. şeyler için kullanılması daha uygun değil mi ? Bence bunu türk dil kurumundan sormak lazım.

August 13, 2017

TuncayErte1

Benim uygulamalara ihtiyacim var. I need to applications mu dur,okurken oyle anladim,uyar mi??

February 10, 2015

dilara285714

Aplikasyon da uygulama.demek ama kabul etmedi

August 20, 2017

esincelik

Gereksinim sozcugunu de kabul etmiyor.

December 18, 2018

EsinChem

duolingo da chicken translate yapıyor, sözlükteki ilk anlamı yazıyor. burada basvuru olarak gecmeliydi bence.

October 12, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.