Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I need two applications."

Çeviri:Benim iki uygulamaya ihtiyacım var.

3 yıl önce

12 Yorum


DavutKARA

application , başvuru forma anlamına da geliyor. Bence burda iki uygulmaya ihtiyacım var dan çok İki başvuru formuna ihtyacım var denmek istenmiş.

3 yıl önce

MehmetAkif172861

tane yazdım kabul etmedi yaa

3 yıl önce

gul-fidan

bana iki uygulama lazım neden olmuyor

3 yıl önce

son.sav
son.sav

Ben raporladım

3 yıl önce

Perdesizbass

benim iki tane uygulamaya ihtiyacım var?

3 yıl önce

tugrultosun

" iki uygulamaya ihtiyaç duyarım" neden kabul edilmedi acaba

3 yıl önce

Erdalst1

Aplikasyon kelimesi turkcede kullanilmiyor mu? Benim iki tane aplikasyona ihtiyacım var. Cumlesini kabul etmedi.

2 yıl önce

tanjantalfa

İKİ UYGULAMAYA İHTİYACIM VAR.KABUL EDİLMEDİ.İLLA "BENİM İKİ UYGULAMAYA İHTİYACIM VAR " İSTİYOR.OYSA TÜRKÇEDE GİZLİ ÖZNE VAR İHTİYACIM ZATEN BENİM KELİMESİNİ DE KAPSAR.

1 yıl önce

MderrisHas

Tane derken yani bizde tane buğday nohut pirinç gibi maddelerde veya elimize alıp sayacağımız elma armut vb. şeyler için kullanılması daha uygun değil mi ? Bence bunu türk dil kurumundan sormak lazım.

1 yıl önce

TuncayErte1

Benim uygulamalara ihtiyacim var. I need to applications mu dur,okurken oyle anladim,uyar mi??

3 yıl önce

tanjantalfa

AYNI CÜMLEYİ KABUL ETMEDİ.

1 yıl önce

dilara285714

Aplikasyon da uygulama.demek ama kabul etmedi

1 yıl önce