"I need two applications."

Çeviri:Benim iki uygulamaya ihtiyacım var.

3 yıl önce

33 Yorum


DavutKARA

application , başvuru forma anlamına da geliyor. Bence burda iki uygulmaya ihtiyacım var dan çok İki başvuru formuna ihtyacım var denmek istenmiş.

3 yıl önce

ferkans

Ben oyle yaptim yine olmadi

3 yıl önce

MehmetAkif172861

tane yazdım kabul etmedi yaa

3 yıl önce

Tunamo0

banada oldu yetkililere sormak lazım

2 yıl önce

gul-fidan

bana iki uygulama lazım neden olmuyor

3 yıl önce

son.sav
son.sav

Ben raporladım

3 yıl önce

Perdesizbass

benim iki tane uygulamaya ihtiyacım var?

3 yıl önce

MehmetAkif172861

aynıyız 2 tane,2 bunların farkı ne

3 yıl önce

tugrultosun

" iki uygulamaya ihtiyaç duyarım" neden kabul edilmedi acaba

3 yıl önce

bkaakco
bkaakco

Aynısını ben de merak ediyorum...

3 yıl önce

rainblaze_shadow

evet yaaa

3 yıl önce

Erdalst1

Aplikasyon kelimesi turkcede kullanilmiyor mu? Benim iki tane aplikasyona ihtiyacım var. Cumlesini kabul etmedi.

2 yıl önce

tanjantalfa

İKİ UYGULAMAYA İHTİYACIM VAR.KABUL EDİLMEDİ.İLLA "BENİM İKİ UYGULAMAYA İHTİYACIM VAR " İSTİYOR.OYSA TÜRKÇEDE GİZLİ ÖZNE VAR İHTİYACIM ZATEN BENİM KELİMESİNİ DE KAPSAR.

1 yıl önce

MderrisHas

Tane derken yani bizde tane buğday nohut pirinç gibi maddelerde veya elimize alıp sayacağımız elma armut vb. şeyler için kullanılması daha uygun değil mi ? Bence bunu türk dil kurumundan sormak lazım.

1 yıl önce

TuncayErte1

Benim uygulamalara ihtiyacim var. I need to applications mu dur,okurken oyle anladim,uyar mi??

3 yıl önce

tanjantalfa

AYNI CÜMLEYİ KABUL ETMEDİ.

1 yıl önce

dilara285714

Aplikasyon da uygulama.demek ama kabul etmedi

1 yıl önce

Turker90

Application uygulama demek. Ama burada başvuru demişsiniz. Kelimenin altında da başvuru veya hazırlık da yazmıyor!

3 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

"Benim iki uygulamaya ihtiyacım var." bana Türkçe örnekler yazsınız olur mı? Ne zaman kullanıyorum?

2 yıl önce

serdarestik
serdarestik

Olur mı değil ol(u)r m(u) kalır mı, verir mi solm(a)z m(ı); a=ı oluyor ol(u)yor m(u) Sever mi e=i oluyor. o,a,e,ö, dont use

mi,mı,mu,mü döndü mü. These words use

Examples 'uygulama ya ihtiyacım var' Türkçede pek kullanılmaz ama duolingo da bir uygulamadır bu anlamda kullanılır.

diğer anlamda sayı vererek uygulamaya ihtiyacım var demeyiz. Şöyle deriz, teknik direktör taktiği verdi fakat futbolcular uygulamasını yapamadı. Yani aklıma bu geldi dediğim gibi pek kullanmıyorum şahsen.

2 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

Teşekkür ederim. Örneğin "apply" için olur, yani "the coach gave them some tactics but the team did not apply them in the match" ama "Benim iki uygulamaya ihtiyacım var." hala anlamadım. Problemim bu: İngilizcede "application" anlama çok var. O yüzden sizden bir örnek rica ederim ne zaman "Benim iki uygulamaya ihtiyacım var." kullanıyorsanız. Örnek yoksa bence bu cümle kaldırmak lazım çünkü İngilizcede "I need two applications." çok nadir bir cümle. Sizin için faydalı değil.

"Application", "app" ve "to apply" öğrenmeye için daha doğal cümleler bunlar:

"His application to join the police was rejected because of his criminal record."

"Nowadays application forms are not on paper, they are on the web."

"Apply the glue to both surfaces and press firmly together."

"Which universities should I apply to?"

"Iphone apps are sometimes more expensive than Android apps"

"She develops mobile apps for the healthcare sector."

2 yıl önce

serdarestik
serdarestik

Benim iki uygulamaya ihtiyacım var kullanmadim hiç kaldırılması uygun olur

2 yıl önce

BarborosHa

Ben iki uygulamaya ihtiyac duyarim neden yanlis???

2 yıl önce

AdemYildiz0
AdemYildiz0

Benim iki tane uygulamaya ihtiyacım var ??

2 yıl önce

EbruTimurP

Benim iki uygulamaya ihtiyacım Var yazdım cevabı verince doğrusunda Benim iki Uygulamaya ihtiyacım var dedi aslında ben doğru yazmışım

2 yıl önce

tanjantalfa
  1. SORU GENE DOĞRUYA YANLIŞ DİYOR.
1 yıl önce

tanjantalfa
  1. KEZ DOĞRU CEVABA YANLIŞ DEDİ.
1 yıl önce

Mustafaaat7

"Benim iki tane uygulamaya ihtiyacım var" ve "2 uygulamaya ihtiyacım var" cümlelerini kabul etmiyor

1 yıl önce

AyenurGrso1

Tane yazdım kabul etmedi

1 yıl önce

k_maras_umut

Var olmasi icin "have veya has" olmasi gerekmiyormu

3 yıl önce

gokhan60

"bana iki tane uygulama gerekli" demiş bulundum. Kabul etmedi...

3 yıl önce

NevzatTalh1

iki tane yazınca kabul etmiyor çok saçma

2 yıl önce

tanjantalfa

BUGÜN SİTENİZDE BİR SORUN VAR DOĞRU CEVAPLARI YANLIŞ KABUL EDİYOR.DEVAM ETMİYECEĞİM

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.