"Ezek a legjobb almák."

Fordítás:They are the best apples.

4 éve

7 hozzászólás


sportember
sportember

a "these"miért nem jó?

4 éve

zetorka

Jo az, mar elfogadja

3 éve

sportember
sportember

Úgy látszik csak rám haragszik.......

3 éve

zetorka

gondolom közben kijavították

3 éve

marton44

Mert mutato nevmas

3 éve

tapasz82

És ebben a mondatban miért nem szerepelhet mutató névmásként?

3 éve

ZsoltPozso

Szerintem "These" és nem "They" mert a they az "ők"-et jelent a these meg "ezek"-et. De nem volt olyan lehetőség, hogy "These"

2 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.