A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Ezek a legjobb almák."

Fordítás:They are the best apples.

0
3 éve

7 hozzászólás


sportember
sportember

a "these"miért nem jó?

0
Válasz3 éve

zetorka

Jo az, mar elfogadja

1
Válasz3 éve

sportember
sportember

Úgy látszik csak rám haragszik.......

1
Válasz3 éve

zetorka

gondolom közben kijavították

1
Válasz3 éve

marton44

Mert mutato nevmas

0
Válasz3 éve

tapasz82

És ebben a mondatban miért nem szerepelhet mutató névmásként?

0
Válasz3 éve

ZsoltPozso

Szerintem "These" és nem "They" mert a they az "ők"-et jelent a these meg "ezek"-et. De nem volt olyan lehetőség, hogy "These"

0
Válasz2 éve