"I am not sorry for my acts."

Překlad:Neomlouvám se za své činy.

November 3, 2014

8 komentářů


BrndaTom

Myslíte, že "to be sorry for" znamená "omlouvat se"? Koukal jsem se i na synonyma... a je to spíš blíž významu slova "litovat".

November 3, 2014

rodinakhem

nelituji svých činů?

September 13, 2017

SimonaVorl

Za své činy se neomlouvám... Neuznano. Správně je věta Neomlouvám se za své činy... A teď mi řekněte rozdil protože já ho nevidim ...

July 5, 2018

NikolaSabo

Nevzalo mi to variantu: Za své činy se neomlouvám. Což je jedno a to samé!

June 7, 2015

jarinTrn

Varianta "necítím lítost za své činy" se neuznává, prosím?

September 6, 2017

Laddie6

Proč nemůže být "Neomlouvám se za svoje skutky?"

January 10, 2018

anglicky523712

Je možne pouzit "I do not excuse for my acts"?

July 11, 2018

lenura8

Vždy když použijí jiný slovosled nastane problém. Jestli mě něčím duolingo otravuje tak češtinou. Já se za své činy neomlouvám. Je zase problém

January 27, 2019
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.