1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I would have considered it."

"I would have considered it."

Fordítás:Megfontoltam volna.

November 3, 2014

18 hozzászólás


pezzonovante1

Meg sem tudom mondani, hányadszorra írom be, hogy átgondoltam volna és az nem jó neki. Berögzült ez nálam valamiért.


KutasinPro

Figyelembe vettem volna... nyem jó :(


JuditDemet

szerintem meg jó a figyelembe vettem volna, ugyanazt jelenti mint a tekintetbe vettem volna


LszlFlp2

Ja, engem is ezzel szívat. Jelentettem, de semmi nem változik.


Harga

Nem szívat, csak nem ezt akarja megtanítani neked. Duolingo fordítása korrekt, érdemes megjegyezni. Nincs minden lehetséges jó válasz a rendszerben, de kezdetnek elég ami van.


schiccc

Azzal a különbséggel hogy a "tekintetbe" mintha ritkábban használt lenne ... mint a " figyelembe".


csanna

Megfontolhattam volna. Így nem jó?


evairenpinter

Az "could" - "I could have considered it."


Tacsika

Azt hogy mondják angolul, hogy: Megfontolhattam volna ?


Sutus

I could have consider it.


MemoryDream

Az miért nem jó, hogy "Meg kellett volna fontolnom."?


Sutus

Mert akkor nem would, hanem should lenne a mondatban.


JriLszl

"Meg kellett volna fontolnom ezt."----Nem fogadja el


Harga

Mert mást jelent. Duo megoldása korrekt.


Jovan930765

Gondolhattam volna szinonimát nem fogadja el. Rosszul értelmezem?


AlmsiL

Az mint az előző hozzászólások is jelzik "could have"-el volna. Esetleg a "meggondoltam volna" jöhet szóba.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.