"Mymotherwantsmetoplaywithyou."

Fordítás:Anyukám azt akarja, hogy játsszak veled.

4 éve

15 hozzászólás


vvjudit

Igazán odaírhatnák a fordítást ezeknél a "kiegészítős" mondatoknál!!!

3 éve

VeronikaBa6

"Anyám akarja, hogy veled játszak?" De jó, hogy egy csomó helyen hiányzik a magyar fordítás! :-(

3 éve

Dori1119

Az anyám azt szeretné hogy játszam veled.

3 éve

Adrienn912857

Miért nem I van a me helyett?

3 éve

KissHajnalka

Anyám azt akarja nekem (me) hogy (to) játszak veled

2 éve

ami1975

Az anyám az akarja hogy játszam veled

1 éve

picimonya

Es ha az en anyam,akkor miert nem plays? E/3,akkor nem kell s a vegere?

2 éve

Pola51
Pola51

Mert a wants-nál már ott van az E/3-ban használatos "s", a to play - játszani, ez meg főnévi igenév.

2 éve

LszlSimon4

Köszi Hajnalka így már érthető

2 éve

samogyo
samogyo

A megfejtésben a játszak miért hosszú "sz" ?

4 hónapja

samogyo
samogyo

1.) Köszönet 2.) Döbbenet 3.) Ha ebből kéne beszámolót írnom, simán bebuknám, főleg a kijelentő módú változatot amit még nem is értek, a felszólítót még erőnek erejével letolom a torkomon (belehasonulok) , bár a nyelvérzékem tiltakozik, hogy élő beszédben meghosszítsam az sz-t, legfeljebb valami fonetikus <>-ot bírok elképzelni. :-)

3 hónapja

samogyo
samogyo

JÁÁCCUK csak kimaradt

3 hónapja

MartonGeza

Elfogadta a válaszomat , de a duolingo fordítás vitatható! A "my mother" kifejezés "anyám"-at, "édesanyám"-at jelent, de nem a duoligo szerinti "anyukám"-at. Azt az angol - úgy tudom - inkább "my mome"-nak mondaná. A "játszani" ikes ige, ezért a "játsszak" ragozott alak helyett a magyar nyelvet ismerő és azt igényesen használó ember a "játsszam" formát használja.

2 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.