A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"She took care of you."

Fordítás:Vigyázott rád.

3 éve

9 hozzászólás


csuporka24

"Gondoskodott rólad" miért nem jó??? ááááá, néha olyan idegesítő.. :(

3 éve

jujuka9

Nekem sem fogadta el. Jelentettem. :)

3 éve

nkatika

"Törődött veled" - ez is megoldás.

3 éve

GyrgyFnyes1
GyrgyFnyes1

Gondoskodott rólad 2015 02 19 még most sem fogadja el Jelentettem.

3 éve

GyrgyFnyes1
GyrgyFnyes1

Gondoskodott rólad 2015 03 01 még most sem fogadja el Jelentettem.

3 éve

Szimmetria

Sajnos még ma sem fogadta el, én is jelentettem. 2015.03.22

3 éve

GrgSzabolcs

bocsánat ez mitől múlt idő ? Én azt irtam vigyáz rád

11 hónapja

eminens2

A take care jelen idő, took care pedig múlt. 2018.08.07.

1 hete

Mci124

Mert még mindig az a feladat, hogy ird ke amit hallasz. Nem forditast kert. x'D

2 éve