1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Does she have children?"

"Does she have children?"

Переклад:У неї є діти?

November 3, 2014

13 коментарів


max_parkhomenko

чому have, а не has?


VYASN

Тому що "s" яка з has "переходить" на допоміжне Do. Тому із I, you і тд. вживаємо Do а з Hi, She, It - Does? відповідно без додавання закінчення s до дієслова.


jenja_pa

на нормальній швидкості голосового повідомлення, неможливо нічого розібрати


vovakondrat77

Подивіться у довіднику з англійської граматики. Present Indefinite (Present Simple) питальна форма.


smirat

Вона має дітей? так можно?


Fb8U1

Почитайте мій коментар нижче щодо допоміжних дієслів у питальних реченнях.


B4hi2

шо за фігня!? я написав слово в слово і видало помилку?!!! Брєд


Fb8U1

Якби Ви тут повторили свою відповідь і вказали, яке було завдання: перекласти, записати те, що чуєте, чи інше. Буває, що помилково виконують не те, що треба.


B4hi2

слово в слово , чому не вірно?!?!?


WWh410

От я не чую тут does. Десять разів прослухала- the хоч трісні.


WWh410

От ще тут, де каже пані, можна розібрати, а в уроці, де каже чоловік, ніякого does не чути.


Fb8U1

Нове речення я пробую сприйняти на слух, не підглядаючи в текст. Якщо щось не сприймаю навіть після повторень, читаю текст. Після цього налаштовую слух на очікувані слова - і стається диво. Чую те, що треба.

Наш мозок добре сприймає знайомі слова і звуки. Почуте він порівнює зі знайомими шаблонами. А якщо шаблону ще немає, виникають проблеми. Виробляймо шаблони слів і звуків. Це справа часу і наполегливості.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.