1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Does she have children?"

"Does she have children?"

Переклад:У неї є діти?

November 3, 2014

11 коментарів


max_parkhomenko

чому have, а не has?


VYASN

Тому що "s" яка з has "переходить" на допоміжне Do. Тому із I, you і тд. вживаємо Do а з Hi, She, It - Does? відповідно без додавання закінчення s до дієслова.


duolingo_mila

От я не чую тут does. Десять разів прослухала- the хоч трісні.


jenja_pa

так і є, він той does прямо ковтає. але по правилам повинен бути. :)


YuliaRud3

А чому "has she children?" неправильно?


smirat

Вона має дітей? так можно?


Olly_1052

Так, можна, граматично це правильно. Але українською це звучить не дуже природньо.

Пов'язані обговорення

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.