"Doesshehavechildren?"

Переклад:У неї є діти?

4 роки тому

6 коментарів


max_parkhomenko

чому have, а не has?

4 роки тому

VYASN

Тому що "s" яка з has "переходить" на допоміжне Do. Тому із I, you і тд. вживаємо Do а з Hi, She, It - Does? відповідно без додавання закінчення s до дієслова.

4 роки тому

vovakondrat77

Подивіться у довіднику з англійської граматики. Present Indefinite (Present Simple) питальна форма.

4 роки тому

YuliaRud3

А чому "has she children?" неправильно?

3 роки тому

Liubomir1111

А такий варіант можливий? Is she has children?

2 роки тому

Fb8U1
Fb8U1

Ні, так не можна. У питальних реченнях часів групи Simple вводиться допоміжне дієслово do/does у Present Simple або did у Past Simple. Воно ставиться Перед підметом, а основне дієслово завжди у першій формі (як у словнику) залишається Позаду підмета. Це правило стосується повних речень, де є підмет і присудок

1 рік тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.