"Figyel engem a házából."

Fordítás:She watches me from her house.

4 éve

7 hozzászólás


Gizus123

Ebben a mondatban miért nem fogadható el a watches helyett a listens?

4 éve

RitaParcsa

Mert az hallgatni-t jelent

2 éve

Gizus123

A leckék elején használtuk figyel értelemben is...

2 éve

UngvaryKrisztian

És miért nem jó a "He observes me from her house"?

2 éve

Papucska
Papucska

He look at me from his house?! És az "s" hol marad? :)

2 éve

rpd87873

"By" al miert nem jo?

1 éve

harsgeza

He watches me from his house. Miert nem helyes?

2 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.