"Noi vom găti pește mâine."

Traducere:We will cook fish tomorrow.

November 3, 2014

5 comentarii
Această discuție este blocată.


SabinaDobrin

Ce inseamna " shall" , cand si unde se foloseste ?


MaraAlessa1

we shall cook fish tomorrow inseamna: " ar trebui sa gatim peste maine " nu " o sa gatim peste maine "


AliceCmr

Shall inseamna ar trebui si nu e o varianta corecta de traducere a raspunsului


vasilefi

e corect si shall doar ca nu prea se mai foloseste in ziua de azi

shall se foloseste in locul lui will pentru persoana 1-a singular si plural

pentru a avea sensul de "ar trebui" exista varianta should

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.