1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I want him to enter here."

"I want him to enter here."

Çeviri:Ben onun buraya girmesini isterim.

November 4, 2014

16 Yorum


Iferim

Ondan buraya girmesini isterim neden olmuyor?


ibrahimtuna1463

I want to enter him here. Olmaz mı?


Kaanelikku

Onu buraya gömmek istiyorum gibi bişey oluyor.))))))))))))


KenanE3

Ben buraya onun girmesini isterim olmaz mı


252525ENESDEMIR

Ben buraya girmesi için onu isterim neden olmaz?


Ali640708

I want him enter to here


SevenToYedi

Ben buraya onun girmesini isterim de doğru cevap


YakupYzlk

Ben ona burada girmek istiyorum olarak anladım fesat mıyım neyim :D


seyyah8516

Ben ona burada girmek istiyorum dedim nasil böyle bir anlam cikti anlamadim isterim I would like olmali


fmulu

aklınızdan o anda ne geçti acaba :) bu arada ben tamamen saçmalayıp abuk subuk bir şey yazdım


MehmetAkif596305

ı want to enter him here olmaz mı neden?


jzlcdh

Çünkü Duolingo'da çocuklar var!


enis.sahin

Onu buraya sokmak isterim kabul edilmemelimi


NygelSama

hahahahahah şuan saat 05:46 ve kahkaha attım :D

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.