1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "The woman drinks water."

"The woman drinks water."

Переклад:Ця жінка п'є воду.

November 4, 2014

11 коментарів


SophiaBodu

Через пє а не п'є не зарахував


NastyaTheb1

Я не розумію чому the деколи зараховує за слово це, цей, ця


misssofia007

тому що артикль the ми вживаємо, коли хочемо вказати саме на цю людину, цей предмет і т.д. тому його можна замінити словами це, цей, ця.


N8133

Тому що артикль the вживається коли ми хочемо вказати на конкретно ЦЮ людину. А артикль а коли ми не маємо на увазі якусь конкретну людину.


Sev8ryn

То треба писати


N5ReIjr5

не працює мікрофон і не хоче авторизуватися. тому усі такі завдання пропускатиму.


upKp7

Немає можливості порівняти мою неправильну відповідь з правильною , бо червоне віконце закриває мій напис :(


ErtF10

Норм програма


AnnaSh.1

А я полюбляю цю програму


eG962

Чому коли я написала women Мигі зарахували Помилкой?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати