1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "I like parties."

"I like parties."

Переклад:Мені подобаються вечірки.

November 4, 2014

14 коментарів


AaZZ875770

А при чому вечірки до теми "дати"?


Koschun

озвучка речень просто жахлива! заколупався на них скаржитися :( на гуглтранслейті можна зрозуміти що за речення, а тут з першого разу і не здогадаєшся про що мова :(


9C551

А чому там es


Vladyka1789

тому що в у множині слово party має змінене закінчення partIES


_vika_moon_light

Варто перемістити це речення в іншу категорію, тому що в категорію "дати" воно не вписується.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.