A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Ez az olló nem vág jól."

Fordítás:These scissors do not cut well.

3 éve

6 hozzászólás


akiralyb

a these ezeket jelent a this pedig ez és ha ez az olló nem vág jól, akkor this scissors do not cut well a helyes válasz.

3 éve

kecsek
kecsek

Mert a scissors csak többesszámban létező szó.

3 éve

fectroll
fectroll

Dedurva ezt én is benyaltam!!!

3 éve

csarkesz
csarkesz

Úgy is lehet még szerintem, hogy "This pair of scissors does not cut well."

3 éve

szabob74

Én ezt írtam, nem fogadta el! Annak ellenére, hogy az OXFORD angol-magyar szótár nyelvtanulóknak 2001 a következőket írja: scissors noun (plural) olló. A scissors többesszámú főnév This scissors are blunt.. Ha egy ollóról van szó (a scissors helytelen a helyes kifejezés a pair of scissors.

Akkor ezt most ki magyarázza meg, miért nem elfogadható a DUOLINGO számára, az amerikai szabály nem így szól, vagy itt másról van szó?

2 éve

anerzsike

Kétszer hozta be a választható 3-ból. Mindkettőt jelöltem. Nem fogadta el. Kinél van a hiba?

1 éve