"Nicio altă pregătire nu este necesară."

Traducere:No other preparation is necessary.

acum 4 ani

4 comentarii


0rbital

Puteau sa zică "alta pregătire nu este necesară. Ar insemna acelasi lucru.

acum 1 an

AdrianCalinescu

Nu inteleg de ce nici o (singular) se traduce cu no other (plural). Multumesc

acum 4 ani

gustawsohn
gustawsohn

"Other" precedat de "some", "any", "no" = alt, alta, alti, alte; "no other preparation"= "nicio alta pregatire".

acum 3 ani

Bogdantheone

Inițial am scris corect cu "other", apoi m-am uitat la ce variante sunt propuse de aplicație și era "another". Am modificat si am scris după sugestia aplicatiei Duolingo (another), răspuns considerat greșit. Cred ca ar fi ok sa nu fim induși in eroare.

cu 4 luni în urmă
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.