"Evin kaç odalı?"

Çeviri:How many rooms does your house have?

4 yıl önce

9 Yorum


HzEmre
HzEmre

Does'ın kullanımını açıklar mısınız lütfen.

1 yıl önce

alperozgunyesil

Does, "do" nun it/she/he bahsi geçerken kullanıldığı şekli. Bu örnekte "it" yani "your room"a dair sorulan bir soru olduğu için does kullanılmış. Yine aynı şekilde do kullanılası bir yer yazmış olayım: "how many shoes do you have?"

1 yıl önce

yusuffbu

bu does konusunu anlamadım gitti..nerede nasıl kullanılır tam neyi anlatır çok karıştırıyorum.hangi zaman hangi maksadı ifade ediyor

1 ay önce

MukaddesAk3

Mertasd bu ne terbiyesizlik

5 ay önce

Aquapena

How many rooms do you have.... neden yanlış?

4 yıl önce

MustafaSahin110

Kac tane odan var ? Evinin kac odasi demek sayilmiyor

4 yıl önce

ozguraydin33

"How many rooms does your home have" buna da yanlis dedin ya Duo efendi sana ...

4 ay önce

OktayTolga1

Have neden sonda onu anlamadim

3 ay önce

yusuffbu

It do have tree rooms cevap bu mu olacak şu do does anlamak istiyorum tam nerede nasıl kullanılır neyi ifade eder

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.