Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Evin kaç odalı?"

Çeviri:How many rooms does your house have?

3 yıl önce

5 Yorum


HzEmre
HzEmre

Does'ın kullanımını açıklar mısınız lütfen.

1 yıl önce

alperozgunyesil

Does, "do" nun it/she/he bahsi geçerken kullanıldığı şekli. Bu örnekte "it" yani "your room"a dair sorulan bir soru olduğu için does kullanılmış. Yine aynı şekilde do kullanılası bir yer yazmış olayım: "how many shoes do you have?"

1 yıl önce

MukaddesAk3

Mertasd bu ne terbiyesizlik

3 ay önce

ozguraydin33

"How many rooms does your home have" buna da yanlis dedin ya Duo efendi sana ...

3 ay önce

OktayTolga1

Have neden sonda onu anlamadim

1 ay önce