1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We have a white dog at the m…

"We have a white dog at the moment."

Çeviri:Bizim şu anda beyaz bir köpeğimiz var.

November 5, 2014

20 Yorum


SelukSemaD

Şu anda bizim bir beyaz köpeğimiz var. Dedim kabul etmedi. Neden acaba?


Viforvendetta

raporlarsanız eklenir


SelukSemaD

Nasıl rapor edeceğim?


htiyar

Ben de öyle yazdım kabul etmedi


alp56d

biz şu an beyaz bir köpeğe sahibiz çevirisini kabul etmedi


[aktif olmayan kullanıcı]

    Bende aynı hatayı yaptım aslında doğru ama yapay zeka olduğundan kabul etmiyo


rammond

    şu anda bir beyaz köpeğimiz var


fsm84

    Biz şu anda beyaz bir köpeğe sahibiz dedim kabul etmedi


krmyldz

    "Bizim şu anda beyaz bir köpeğimiz var." kabul edilmesi gerekiyordu.


AHLAT38

    şu an beyaz bir köpeğe sahibiz dedim kabul etmedi


stdnt23

    Benim cevabım ise: Şu anda beyaz bir köpeğe sahibiz. Aynı anlama gelmiyor mu?


Fatma114455

    Köpeğe sahibiz i kabul eymiyor


MuratAkcam

    "Şu anda beyaz bir köpeğe sahibiz." Kabul etmedi.


Pusathanza

    Şuanda beyaz bir köpeğimiz var deyince gizli özne olarak zaten biz i kabul etmesi lazım değilmi


lalelalelale

    Bizim şu anda bir beyaz köpeğimiz var neden olmuyor .Şimdiye kadar hiç bir soruma cevap alamamış birisi olarak yine açıkta kalacak bir soru sormuş oldum.


htiyar

    Doğrusu bu sorunların olması iyi değil


isa352868

    Şu_ anlamına gelen kelime nedir..


mikailkarl

    Bu cümleyi " Bizim şuanda bir beyaz köpeğimiz var" diye yazdım fakat yanlış algıladı!


Genco590739

    white white nedir?

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.