1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We have a white dog at the m…

"We have a white dog at the moment."

Çeviri:Bizim şu anda beyaz bir köpeğimiz var.

November 5, 2014

19 Yorum


SelukSemaD

Şu anda bizim bir beyaz köpeğimiz var. Dedim kabul etmedi. Neden acaba?


Viforvendetta

raporlarsanız eklenir


SelukSemaD

Nasıl rapor edeceğim?


htiyar

Ben de öyle yazdım kabul etmedi


alp56d

biz şu an beyaz bir köpeğe sahibiz çevirisini kabul etmedi


onur458

Bende aynı hatayı yaptım aslında doğru ama yapay zeka olduğundan kabul etmiyo


rammond

şu anda bir beyaz köpeğimiz var


fsm84

Biz şu anda beyaz bir köpeğe sahibiz dedim kabul etmedi


krmyldz

"Bizim şu anda beyaz bir köpeğimiz var." kabul edilmesi gerekiyordu.


AHLAT38

şu an beyaz bir köpeğe sahibiz dedim kabul etmedi


stdnt23

Benim cevabım ise: Şu anda beyaz bir köpeğe sahibiz. Aynı anlama gelmiyor mu?


Fatma114455

Köpeğe sahibiz i kabul eymiyor


MuratAkcam

"Şu anda beyaz bir köpeğe sahibiz." Kabul etmedi.


Pusathanza

Şuanda beyaz bir köpeğimiz var deyince gizli özne olarak zaten biz i kabul etmesi lazım değilmi


lalelalelale

Bizim şu anda bir beyaz köpeğimiz var neden olmuyor .Şimdiye kadar hiç bir soruma cevap alamamış birisi olarak yine açıkta kalacak bir soru sormuş oldum.


htiyar

Doğrusu bu sorunların olması iyi değil


isa352868

Şu_ anlamına gelen kelime nedir..


mikailkarl

Bu cümleyi " Bizim şuanda bir beyaz köpeğimiz var" diye yazdım fakat yanlış algıladı!

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.