Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"They did not leave my house."

Traducere:Ei nu au plecat din casa mea.

acum 3 ani

15 comentarii


xKoKo

"Ei nu mi-au parasit casa" ce e gresit in asta?

acum 3 ani

Antosciuc

eu tot asa am scris.....nici eu nu inteleg ce e gresit in asta

acum 2 ani

andreea50481

Ei nu MI-au parasit casa - este o traducere corecta.

acum 3 ani

Alexandra_Corina

Cum au spus si colegii mei:Ce este gresit in "Ei nu mi-au parasit casa"? Este acelasi lucru cu traducerea voastra.

acum 3 ani

joseph-c220

nu suna mai corect asa....ei nu mi-au parasit casa?

acum 2 ani

verakissyou

Aici vad e corect "house" dar cand mi-a cerut mie sa scriu aceeasi propozitie in eng. nu mi-a fost considerat corect. It is not nice.

acum 3 ani

dragusanunicolas

ce are ei nu mi-au părăsit casa?

acum 2 ani

IoniMihael
IoniMihael

Este corect ei nu mi-au părăsit casa. (Mi- vine de la a mea)

acum 3 ani

rodicatcaciuc

deci voi a-ți tradus leave prmisie4 să au concedu.Părerea mea sinceră este că ar trebui să începeți cu vocalele ți apoi cu8 consoanele Eu am să învăț foarte bine cu DUOLINGUO să scriu ți să citesc mai puțin sâ pronunția . Cu puțin ajutor pe care l-am cerut am fost interesată de conjugare a verbului go preaent i have gone she has gone they have gone

future i wil go she he it wil gone vfutire perfect I will have gone,... cel mai mult îmi plac i was going you were going se țin minte ușor

acum 2 ani

Viviana212911

Învaţă întâi să scrii în limba română

cu 11 luni în urmă

maniacristian

Fty

acum 3 ani

AdiOno
AdiOno

cine poate sa îmi spună cum s-ar traduce în engleza : Ei nu au părăsit casa mea?

acum 3 ani

ianmic1

Ei nu au plecat de la casa mea ar trebuii acceptat cred eu

acum 2 ani

ValentinTr10

A pãrasi are același sens cu a abandona, aici "leave" are sens de a pleca.

acum 3 ani

MadalinaBoar16

In acest context verbul "a parasi" nu este tocmai convenabil pentru traducerea propozitiei, chiar daca "to leave" inseamna "a parasi", probabil de aceea nu il accepta ca varianta de raspuns

acum 3 ani