Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Kahvaltı"

Çeviri:The breakfast

1
3 yıl önce

56 Yorum


superhero26

Burada the breakfast kahvaltı oluyo ingilizce olarak sordugunda the breakfast kabul etmiyor. Breakfast tek basına istiyor

3
Cevap ver3 yıl önce

heda642757

Ogushan doğru söylüyor raporlarsan düzelir .

1
Cevap ver7 ay önce

Viforvendetta

raporlarsanız düzelir.

0
Cevap ver3 yıl önce

superhero26

Raporlamayı nasıl yapıyoruz. Screen shot alıyormuyuz nasıl oluyor

-5
Cevap ver3 yıl önce

Viforvendetta

yanlış cevabını aldıktan sonra sol altta "rapor et" çıkıyor.

0
Cevap ver3 yıl önce

beyza494071

Tabi kabul etmez, yanlış cevabı vermişsindir

-2
Cevap ver2 yıl önce

YelizGuven1

Dualingo'da herşeyi altın yapıyorum. Ama sonra güçlendir diyor

3
Cevap ver2 yıl önce

lovelika17

bir kaç gün sonra kuvveti kaybediyor bu yüzden güçlendirmen gerekli :)

1
Cevap ver1 yıl önce

GmRoketZuh

Çok haklısın

-1
Cevap ver1 yıl önce

Elifnar4

The onune gelen kelimeyi belirli yapar

1
Cevap ver2 yıl önce

GmRoketZuh

Aynen

-1
Cevap ver1 yıl önce

BeyzaPoyra1

Bence güzel bit uygulama.

1
Cevap ver1 yıl önce

ilker975750

Boys and girls adam akilli yorum yPin please!

0
Cevap ver1 yıl önce

busrakarakis

THE BREAKFAST'DA OLUR .(BREAKFAST'DA OLUR.

0
Cevap ver1 yıl önce

Asya697930

Jy7hu2 davelisinizzz

0
Cevap ver7 ay önce

GoogleKull10

Breakfast'tan önce -önüne sıfat almamışsa(Örnek:"A big breakfast." derken, "a, an" kullanılır.) - "a, an" kullanılmaz. Fakat "the" kullanılır.

0
Cevap ver3 hafta önce

Bilge_baskan

the cümleye ne anlam katıyor? ingilizce olarak breakfast yazdım kabul etti de

-1
Cevap ver3 yıl önce

sude708570

The cümleye aslında bir anlami yok ama the cümleye değil kelimeye anlam katarak kelimeti özellestiri

8
Cevap ver2 yıl önce

Mustafa190248

Sadece var olan kendi öz anlamı

-1
Cevap ver2 yıl önce

derya678779

O

-3
Cevap ver3 yıl önce

beyza494071

O hangi cevap ve nedir

-4
Cevap ver2 yıl önce

Nazar229971

Slm arkadaş ollalmmi derya

-7
Cevap ver2 yıl önce

ChiakiPika

Insanlar ne derdinde sen ne derdindesin

1
Cevap ver2 yıl önce

YelizGuven1

Haklısın

1
Cevap ver2 yıl önce

YelizGuven1

Twilight sparkle burası arkadaşlık sitesi değil. Cümlelerinle boşuna yer kaplama.

0
Cevap ver2 yıl önce

SeymaLkr

hicbi anlam katmiyor

-3
Cevap ver2 yıl önce

beyza494071

Anlam katıyor ne kadar kalın kafan varmış beeeeeeee

-4
Cevap ver2 yıl önce

semir783212

7if ikko ob

-1
Cevap ver2 yıl önce

Nisa244816

The breakfast yazıyom breakfast çıkıyo breakfast yazıyom the breakfast çıkıyo böyle işin Aq

-1
Cevap ver1 yıl önce

tolgaideli

Lunch in anlami nedir

-1
Cevap ver1 yıl önce

Enes13062006

diyorum anlamıyor salak alet

-1
Cevap ver1 yıl önce

sadik733773

Taşta

-1
Cevap ver1 yıl önce

Arzu79636

Başına "have" gelmeli

-1
Cevap ver1 yıl önce

Zeynep605453

bunu bilemiyen varmı

-1
Cevap ver11 ay önce