Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Polis adamın kayıtlarını aradı."

Çeviri:The police looked for the records of the man.

3 yıl önce

10 Yorum


MustafaYld745709

Search for araştırmak

3 yıl önce

cactus222

"The police searched records of the man." Yazdım kabul etmedi cevaplara eklenebilir mi?

2 ay önce

suleyman46

Neden for kullanılmış anlamadım

3 yıl önce

Viforvendetta

look for = aramak

3 yıl önce

NLGNSRMN

look for yerine seach kullanılabilir mi

1 yıl önce

ocsummers

Abi mantıken checked out for da gayet kullanılabilir bi yapı, daha fazla alternatif koyulması lazım. Özelliklede güncel ingilizceyi göz önüne alırsak.

3 yıl önce

tugceebyrk

"The police called the man's recorcd" yazdım kabul etmedi nerede yanlis yaptim acaba ?

1 yıl önce

Memo211141

"Police called the man's records" cümlesi olur mu

1 yıl önce

Oguz283151

"The policeman searched the records of the man." cümlesi neden kullanılamaz?

1 yıl önce

koragnar

Burada "look up for" kullanılamaz mı? "The police looked up for the man's records" cevabı hatalı mıdır?

3 yıl önce