1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "I could find the street but …

"I could find the street but not your house."

Vertaling:Ik kon de straat vinden maar niet je huis.

November 5, 2014

4 opmerkingen

Gesorteerd op topberichten

Irisvo105

Omdat er sprake is van een tegenstelling, zou ik een wel-niet constructie kiezen: Ik kon de straat wel vinden, maar ...

November 5, 2014

shrinkypsychy

Had ik ook inderdaad maar werd niet goed gerekend.


WouterRobeyns

ik zou de straat kunnen vinden, maar niet je huis. Seems correct as well!


FreekVerkerk

Ja, die vertaling had ik ook, maar het werd niet geaccepteerd. En google translate is het met ons eens: https://translate.google.com/#view=home&op=translate&sl=nl&tl=en&text=Ik%20zou%20je%20huis%20kunnen%20vinden%20maar%20niet%20de%20straat. Ik had helaas niet de mogelijkheid om het te melden, omdat het in een tijdsoefening was, maar volgende keer zal ik proberen het wel te melden. We proberen Duo 100% te maken. :)

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.