Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"I have to return the book."

Tłumaczenie:Muszę zwrócić książkę.

3 lata temu

11 komentarzy


Dawid1990991

,,Mam książkę do oddania'' hmm sądzę że też jest poprawnym tłumaczeniem

3 lata temu

marysiasawo

"have" znaczy - mam, natomiast forma "have to" oznacza muszę

3 lata temu

Sylwia271301

To byłoby "I have a book to return"

4 miesiące temu

ThomasMalynsky

czy "i have to" i "i need to" znaczy to samo i czy sa reguly kiedy dane wyrazenie uzywamy?

3 lata temu

Viciu1a

"Have to" znaczy tyle co "musiec" natomiast "need to" jest bardziej zblizone do potrzebowac

3 lata temu

WarsawWill
WarsawWill

Czasami są zamienny, jak tutaj:

"I have to / need to leave a bit earlier today"

"She has to / needs to do well in this test"

Ale są różnicy. "Have to" jest raczej o ogółnym obligacją:

"I have to dress smartly at work"

"We have to stop here. There's a red light."

"Need to" jest więcej o powodach prywatnych o piłnych

"I really need to get a new suit."

"We need to stop for petrol"

2 lata temu

aneta8720

A ja by bylo "musze wrocic do ksiazki" bo przerwalam czytac lub bo zaponialam o czym byla i chce sobie przypomnieć

1 rok temu

Grzegorz21087

może i have to come back to the book. Choć raczej come back znaczy powracać wracać

Ale wiesz też sobie zadaje to pytanie bo wcześniej jak to tłumaczyłem napisałem że muszę wrócić do książki i oczywiście błąd..

1 rok temu

edvin87
edvin87

I must to return the book. Ja muszę zwrócić książkę.

1 rok temu

jankobill

I must return the book-po wyrazie'must' nie stosujemy'to'

1 rok temu

wit166970

Musze oddac ksiazke tez ok

1 rok temu