Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"She does not have enemies."

Çeviri:Onun düşmanı yok.

3 yıl önce

24 Yorum


lkr947517

"enemies" olunca "düşmanları" olmalı. Lakin "düşmanı" yazıyor.

1 yıl önce

Salisir

o düşmanlara sahip değildir

3 yıl önce

Viforvendetta

report

3 yıl önce

Pascowl
Pascowl
Mod

rapor edilenler kontrol edilmiyor sanırım, çok fazla birikmiş olmalı.

3 yıl önce

Viforvendetta

galiba sadece selcen hanım zaman ayıraibliyor bu işe.

3 yıl önce

ademtelkes

Have yerine has olması gerekmiyor mu

3 yıl önce

incikin_
incikin_
Olumlu cümle:

She has enemies.

Olumsuz cümle:

She doesn't have enemies.

Soru cümlesi:

Does she have enemies?

Yani have yalnızca olumlu cümlelerde (o da özne "he/she/it" ise has oluyor.

2 yıl önce

albatross_od

does kullanıldığı için sonrasında have gelmiş eğer does kullanılmasaydı sizin dediğiniz gibi has kullanılması gerekirdi.

2 yıl önce

tamer11214
tamer11214

düşmanları olması gerekir.

1 yıl önce

osman497541

Does burda neden kullanıyor olmasa olmaz mı bu does ve do yu bi türlü anlayamadım!!!

1 yıl önce

kobihibe

have de does kullanılmasını hala anlamamışım sanırım bilgilendirme yapılırsa sevinirim

2 yıl önce

kobihibe

olumsuz cümlelerde have ile birlikte kullanılıyor muş. Teşekkürler. Beleşçi olmamak lazım birazda araştırmak gerekiyor :)

2 yıl önce

incikin_
incikin_

Yine de hazırda bulunsun :)

İngiliz İngilizcesinde yaygın olan kullanım:

• I've got a dog. (I've got = I have got)
• I haven't got a dog.
Have you got a dog?

Özne he/she/it ise have-- has oluyor:
• He has got a dog.
• He hasn't got a dog.
Has he got a dog?

Amerikan İngilizcesinde daha yaygın olan kullanım ise:

• I have a dog.
• I don't have a dog.
Do you have a dog?

Burada ise özne he/she/it ise "do" "does"a dönüşüyor; olumlu cümlede ise "have" "has"e.

• He has a dog.
• He doesn't have a dog.
Does he have a dog?

2 yıl önce

ibrahimm11

güzel bilgi teşekkürler

1 yıl önce

kadir162319

she has not enemies.

1 yıl önce

Hseyin133311

Hiç nereden geldi cümlede any kullanılmamış

11 ay önce

SiriusBlack99

Bad blood da olur mu?

10 ay önce

Furkan_07

Eş anlamlı diğer sözcükleri de rapor ediyorum , onları da yanıtlar arasına alın lütfen. Tdk’nun yerliğindeki(sitesindeki) sözlükten bakabilirsiniz. Düşman = Yağı

7 ay önce

Hayl-et

have+s=has, do+(e)s=does olur. Olumsuz ve soru cümlelerinde "s" takısı "has"tan alınıp "do"ya eklenir. Bu nedenle "has" kelimesi "hare" a dönüşür. Bu anlattıklarım 3. tekil şahıslar için geçerlidir.

4 ay önce

busra1427

enemies düşmanları olması gerekmiyor mu?

3 ay önce

burak671465

Onun bir düşmanı yok.

2 yıl önce

Mrym_44
Mrym_44

O düşman sahibi değildir. Onun düşmanı yok.

2 yıl önce

sufi2008

Berkin baser in youtube kanali var lutfen izleyin:-P:-P:-P:-):-)

1 yıl önce

enay615128

Onun hicbir dusmani yok kabul etmedi sacmalik

2 yıl önce