1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "I like cooking and eating."

"I like cooking and eating."

Traducere:Mie îmi plac gătitul și mâncatul.

November 6, 2014

14 comentarii


IuliaAlexa5

Am o întrebare: de ce nu pot să spun că ÎMI PLAC GĂTITUL ȘI MÂNCATUL, adică sunt mai multe activități, nu îmi place doar să mănânc sau doar să gătesc, îmi plac amândouă...


fantomitzah

Ai dreptate, era dezacord. Am corectat, mersi de observatie!


BlackDenis

Lamureste-mă te rog de ce nu merge și așa răspuns ... / Îmi place gătitul și mâncatul/


Vlad13Radu

Pentru ca e la plural.


galexa13

Si atunci de ce' Mie imi place gatitul si mancatul 'este considerata varianta corecta iar varianta cu Imi place gatitul si mancatul e incorect??nu e acelasi lucru?


niconine

Probabil pentru că a omis varianta asta


Alberto94785

Bastinasii romani spun mai de graba: Mie imi place sa gatesc si sa mananc.

Nu prea auzi in romania ca ii place "mancatul"


StefanMada9

La fel si la.mine Imi place gatitul si mancatul Ar trebui acceptata si varianta aceasta


fliurta

Corect Alberto .Imi place mimcarea cutare, imi place să mănânc ,dar mâncatul nu prea.


Denisac16

CE E CU ACEL DEZACORD?


Sara400724

Atunci cand predicatul nunse acorda cu subiectul , substantivul cu adjectivul , sau verbul cu adverbul ... Parca asa era


ArvinteVas

Răspuns corect


Slike6

Trebuie:mie imi plac gatitul si mancatul

Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.