1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "They listen."

"They listen."

Fordítás:Figyelnek.

November 6, 2014

12 hozzászólás


Csaba_Boros

Nem mondod emberekre, hogy "azok". Az "ők" is felesleges lenne, ezért elegendő a "Hallgatnak".


Hiperwabdo

vagy ( ők figyelnek ) az is jo


AnitaFlp2

azok hallgatják mért nem jó??????


ZoltnVajda1

Mert Magyarul nem így mondjuk... Ők, és nem azok.


narancs12

ha mindkettőt jelenti akkor miért nem jó?


toki22

ők hallgatják miért nem jó?


BlintNagy5

mert nincs odaírva hogy mit


Fufuturak

Mert nagy betuvel kell kezdeni es csak ,,H" volt


zsszami

Mert hiányzik hogy mit hallgat. Például: listen it, him, her stb.


Hakka17

Azt írtam, figyelnek. És nem fogja el!!


NemesFeren5

Hallgatnak, az nem volt ott. Én azt írtam volna.. de nem volt olyan megoldás.


gbor887493

Figyelne...elfogadta

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.