1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "You like fruit."

"You like fruit."

Překlad:Máte rádi ovoce.

November 6, 2014

6 komentářů


DavidVarek

No jsem začátečník.. napsal jsem ,,ty rád ovoce,, osobu to značí správně nebo se mýlím?


DarfRU

Proč je špatně "máš rád ovoce"?


Pavla271782

Já jsem napsala: ty miluješ ovoce, může mi někdo vysvětlit proč je to špatně?


Johny30161

Milovat je spíše love.


MiriamSpev

Protože like je rád a love je miluju


Romana894715

Like znamená rád milovat je love

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.