1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I am member of the network."

"I am member of the network."

Fordítás:A hálózat tagja vagyok.

November 6, 2014

7 hozzászólás


nkatika

Nem úgy kéne, hogy "I am A member of the network" véletlenül? Szerintem így volna helyes!


violatorenator

én is ezt írtam, plusz úgy is értettem


Zotya242

Ezt jó lenne tudni. Valaki esetleg el tudná mondani miért nem kell a határozatlan névelő?


Szabarine

még életemben nem hallottam hogy a network szót neornak ejtették volna!nem is ismertem fel


KockaNinja

Hardy boys hssonlat :D


Barnus14

Az ''internet tagja'' miért nem jó?


DnesGyrgy

azért, mert a "network" szó egyáltalán nem azonos az internettel, hanem egyszerűen "hálózat"

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.