"Who is able to explain Duolingo to me?"

Fordítás:Ki tudja elmagyarázni nekem a Duolingót?

November 6, 2014

11 hozzászólás


resist89

"ki képes elmagyarázni a duolingot nekem" nem fogata el.

November 3, 2015

buvarmanno

Már kijavították :)

November 10, 2015

IzabellaSz2

Az én válaszom is így szólt :Ki képes elmagyarázni nekem a Duolingot?,nem fogadta el,de helyes válaszként ezt is megadta.Ki érti ezt?

November 14, 2015

Leucistristia

3 év alatt meggondolhatták magukat, mert nekme újra nem fogadta el a "képest"

June 22, 2019

dusiendre

ki tudja elmagyaráznia? Az igen. És a "who is able" az meg mi a csudát jelent? nem azt,hogy ki képes?

November 6, 2014

Imre730628

Ki tudja a Duolingot elmagyarázni nekem? Ez nem jó! Ki tudja elmagyarázni nekem a Duolingót? Ez jó! De a magyar nyelvben ez pont ku..ra ugyanaz!

July 7, 2017

jark_8

Ki tudja elmagyarázni a Duolingót nekem?

August 2, 2017

MartonGeza

Elmagyarázni még csak csak lehet, be megmagyarázni azt a sok következetlenséget bizony nehéz...

February 16, 2019

Panni729515

Én most azt szerettem volna hogy " ki képes megmagyarázni Dulingót nekem" , biztos az elmélkedésed miatt nem fogadja el. De tettem kísérletet, hátha egyszer elfogadja. A remény hal meg utoljára, csak ezt nehezen tolerálja DUO.

May 17, 2019

Panni729515

Hát megint a névelők használatába buktam bele. Miért kell a magyar mondatba az "a", mikor az angolban nincs. Bizonyos hogy én vagyok korlátolt, de igyekeznék. Köszi ha még van valakinek türelme ezt elmagyarázni.

May 17, 2019

miande98

Jobb lenne az, hogy "Duolingo-t".

Tudtommal idegen szavak esetében ragot csak kötőjellel lehet írni.

June 25, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.