"Mieszkańcy słuchają jego odpowiedzi."

Tłumaczenie:The citizens listen to his answers.

4 lata temu

6 komentarzy


Rafal-R

Dlaczego jest "listen to"?

4 lata temu

Martyna274951

samo "listen" nie może występować, jest to czasownik złożony

4 miesiące temu

Evam409308

Bardziej powinno być "inhabitans" co oznacza dosłownie mieszkańcy.

2 miesiące temu

Iwona573558

Dziękuję Asia Dyczka

2 lata temu

ewagora1

Mieszkancy nie musza byc obywatelami

2 lata temu

Arek545508

Tak tez napisalem i nie zaliczyło.?

1 rok temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.