1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "They will reduce the number …

"They will reduce the number of hours for every teacher."

Μετάφραση:θα μειώσουν τον αριθμό των ωρών για κάθε δάσκαλο.

November 6, 2014

9 σχόλια


iLGr

αντι για δασκαλο εβαλα καθηγητη και μου το πηρε λαθος... εχει διαφορα?


panos886693

Γιατί θεωρείται λάθος το ''ελαττώσουν''


jaye16

''ελαττώσουν'' είναι σωστό και αποδεκτό


Thekla8

Από πού καταλαβαίνουμε ότι το they είναι ουδέτερο;


billkill8

Αυτοί οχι αυτα


jaye16

Ναι, το έχω διορθώσει σε "Αυτοί/Αυτές]. Ευχαριστώ για το σχόλιό σας.


vasia152043

Αντι για τον αριθμό εβαλα το αριθμό και το πηρε λάθος


jaye16

Δεν είναι σωστό, εάν δεν χρησιμοποιείτε "**τον αριθμό", γιατί είναι το αντικείμενο της πρότασης. Μας λέει τι είναι «μειωμένο».

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.