1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "The dog runs."

"The dog runs."

Traducere:Câinele aleargă.

November 6, 2014

11 comentarii


Ana-MariaBalan

De ce s-a pus un "s" la sfarsitul cuvantului run?


VladAndrei_1

fiindca caine este ''it'' , iar la persoanale she , he si it se adauga un s la sharsitul verbului la prezent


xdeadly7

Pentru ca ''Cainele' adica El , e la persoana a 3-a singular


Dog._.Lover

@Ana-MariaBalan deoarece este it iar la persoanele he/she/it se pune un s la finalul vercului (la prezent)


AlexIonut324287

Câinele aleargă(după băț)..


TheoBaggins

Chiar e asa o mare eroare sa scriu catelul in loc de cainele? ...


Alexandru-452054

am scris catelu si zice ca e incorect


JennyJenny17

Regulă generală! Se aplică la toate verbele la a treia persoană singular: masculin (el/he); feminin (ea/she) și neutru (el/it, ea! it)


DumitruNiculescu

Când apăs pe buton să spună propoziția, la sfârșit nu aud s-ul

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.