Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"The dog runs."

Traducere:Câinele aleargă.

acum 3 ani

10 comentarii


Ana-MariaBalan

De ce s-a pus un "s" la sfarsitul cuvantului run?

acum 3 ani

VladAndrei_1

fiindca caine este ''it'' , iar la persoanale she , he si it se adauga un s la sharsitul verbului la prezent

acum 3 ani

xdeadly7

Pentru ca ''Cainele' adica El , e la persoana a 3-a singular

acum 3 ani

HoeaVlad

Este corect!!

acum 2 ani

Bloom92865

Pentu ca la unele verbe la persoana a treia se pune ,,s"

acum 2 ani

DeeaAndree295589

Mersi Vlad :-)

acum 3 ani

AlexIonut324287

Câinele aleargă(după băț)..

acum 2 ani

TheoBaggins

Chiar e asa o mare eroare sa scriu catelul in loc de cainele? ...

acum 2 ani

HoeaVlad

Ar fi bine să scrii cât mai simple cuvintele,bine!!

acum 2 ani

mihayela

de ce nu merge si ''catelul''?

acum 2 ani