1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He believes everything that …

"He believes everything that I say."

Çeviri:O benim söylediğim her şeye inanır.

November 6, 2014

10 Yorum


HakanBoz3

Burada that kelimesinin görevi tam olarak nedir ? Neden that koyma ihtiyacı duyuyoruz ?


Viforvendetta

o inanır herşeye "ki" ben söylerim.


HakanBoz3

Yine tam olarak anlamadım desem.Yani sadece ''ki'' anlamı mı veriyor ?


Selcen_Ozturk

bağlaç işte yan cümleciği bağlıyor "söylediğim"deki -idik eki oradan geliyor. that bağlacı falan şeklinde aratırsanız internette pek çok detay bukabilirsiniz. bir de çoğu cümlede, burada da, that'i cümleden çıkardığımızda anlam bozulmaz


edasndlc

Relative clause (who/which/that) That yerine which olabilirdi. "Benim söylediğim her şey" hangi şeyler? Benim söylediğim

Bazende cümleden atılarak da kullanılabilir


ms9697

o ne söylesem inanır da kabul edilmeli


CansuAkku

"O benim her söylediğim şeye inanır" yazdım jabul etmedi. Çeviriyle hemen hemen aynı anlama gelmiyor mu neden kabul etmedi


taysn35

burada in ekini kullanmamazın nedenini açıklayabilir misiniz?


nedretkayn

'o ne dersem inanir' bizim gunluk kullanisimiza daha uygun sanirim, ancak kabul etmedi algoritma.


sanliweli

O her söylediğim şeye inanır. olmalı kelimeler eksik bizden cümle kurulmasını istiyorlar. Kim denetliyor arkadaş bunları ?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.